Trip nr 7: Leaving Australia - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu Trip nr 7: Leaving Australia - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu

Trip nr 7: Leaving Australia

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

G'day Mates!

Na 3 maanden in Australië te hebben mogen vertoeven komt er dan uiteindelijk een einde aan dit bezoek aan Australië. Op de ochtend van de 28e hebben we de deur van ons appartementje in Cairns dicht gedaan, hebben we vaarwel gezegd tegen de auto en zijn we in een kleine 7 uurtjes (waarvan 4 uur vliegen) van Cairns doorgevlogen naar Auckland, Nieuw Zeeland.

Graag hadden we vluchtdetails gedeeld, maar helaas kregen we die pas bij het inchecken op het vliegveld. Des al niet te min zijn we vanochtend even na middernacht de Douane gepasseerd en moeten we zeggen dat we toch ergens wel een beetje blij zijn dat we weer wat koeler weer tegemoet gaan. Niets zo lekker als droog blijven terwijl je niets doet!

Al met al waren het 3 bijzondere maanden die hier en daar iets anders uitpakte dan in 1e instantie gepland (regen heb je nu eenmaal niet altijd in de hand). Op de laatste foto's hieronder nog een klein aantal foto's, genomen op South Mission Beach en Lake Morris (in de regen). Ook moeten we nog ergens foto's van Mossman Gorge hebben, maar deze lijken ineens onvindbaar. Wordt vervolgd hopelijk!

Voor nu gaan wij weer even afkoelen in het zwembad en weer wat verdere inspiratie opdoen voor het vervolg van de blog.

Cheerio!

• 29 Januari 2015 - 18:49

Jan En Thea:

Hoi Ruben en Peter,

Fijn om te horen dat de doorreis goed is verlopen. We hopen dat jullie het nu wat droger krijgen. Veel plezier daar in Auckland en we zijn weer benieuwd naar jullie ervaringen, uiteraard met de foto's.