Trip nr16: Hello Southisland! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu Trip nr16: Hello Southisland! - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu

Trip nr16: Hello Southisland!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 September 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

Kai'ora!

Het heeft voor de verandering weer eens even mogen duren, maar bij deze excuses voor het uitblijven van de updates tot nu toe. We zijn echter sinds donderdag overgestoken naar het zuidereiland, dus de regelmaat van foto's en updates gaat weer enigzins toenemen!

Om te beginnen de onderstaande foto's genomen vanaf de interislander ferry (helaas regenachtig) en een aantal foto's van de naastgelegen Kenaparu sounds. Tevens ook onze eerste zonnige dag op het zuidereiland! Vandaag was het dan helaas wat grijzer en natter maar dat mag de pret eigenlijk niet drukken. Voor morgen staat er een wandeling door het Abel Tasman park voor de boeg en de dag erna hopen we het iets noordelijker gelegen Cape Farewell aan te doen. Daarna een dag rijden en waarschijnlijk een dagje walvissen spotten!

Belooft nog wat te worden dus en dat voor slechts het begin van de trip. De einddatum staat overigens ook al vast, want op zaterdag 31 Oktober hoop ik zo rond een uur of 14:20 weer op Schiphol te staan. En dat is toch al best snel! Ruben blijft nog even iets langer van huis want hij wil nog een tijdje appels plukken. Hij zal later vliegen, maar dat laat ie zelf t.z.t. wel weten.

Goed tot zover deze update voor nu, de volgende volgt hoop ik over een paar dagen!

Cheerio!