Trip nr8: Running around Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu Trip nr8: Running around Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu

Trip nr8: Running around Auckland

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

07 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kai'ora!

Na onze landing vorige week zijn we lekker aan het bijkomen in het verkoelende weer van Auckland. Niks heerlijker dan een dagtemperatuur van 21~25 C ipv 36 :). Het lijkt wat dat betreft net op de zomer thuis (op de bergen en palmbomen na dan ;) )

Sinds afgelopen donderdag verplaatsen we ons per auto om en rond Auckland (Zie de Mazda Demio hieronder) en zijn we alvast wat aan het rondkijken voor campers. Dit laatste onder andere omdat de prijzen begin Maart weer behoorlijk dalen ivm het einde van de zomer. Een goed moment om eenaantal dollars te besparen dus!

Gister hebben we de Hunua falls even buiten Auckland bezocht, en zoals de onderstaande foto's laten zien was dat zeker de moeite waard. Na de waterval zelf hebben we nog een kleine 3 uur in de omgeving rondgelopen over een van de vele circuits aldaar, waarna we, met enigszins vermoeide kuiten, weer terug naar het motel zijn gereden.

De aankomende weken gaan we kijken of we wat verder naar het noorden kunnen gaan klimmen en vervolgens ook weer afzakken om zo hopelijk begin Maart in onze eigen camper over te kunnen stappen. Daarover ter zijner tijd meer :)

Voor nu gaan wij weer genieten van een aantal Mac's (Voortreffelijk Bier!) en gaan we eens kijken hoe we de zondag gaan spenderen.

Cheers!

• 07 Februari 2015 - 20:17

Jan En Thea:

Hoi mannen, leuke foto's. Was zeker wel goed zwemmen daar bij die waterval. Goed idee om even het hoogseizoen af te wachten met de camper. Veel plezier met het verkennen van de buurt. Wij kijken uit naar jullie ervaringen en foto's.

• 08 Februari 2015 - 22:16

Arie En Marja:

Mooie foto's we genieten er van, hopen dat de auto jullie goed bevalt, goeie optie om even een paar weken te wachten met de camper en toch mobiel te zijn. We zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen!