Trip nr10: Cape Reinga here we come! - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu Trip nr10: Cape Reinga here we come! - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Peter Klei - WaarBenJij.nu

Trip nr10: Cape Reinga here we come!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 April 2015 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

Kai'ora!

Het is al weer even geleden dat we van ons hebben laten horen, dus bij deze: een update! Sinds 1 April zijn we de huurders van een Jucy camper (model condo voor de googelaars)en zijn we begonnen met de ontdekkingstocht door Nieuw Zeeland.

Na het wennen aan een aantal basisdingen (beperkt laptop gebruik, geen warm water, waar mag je wel/niet staan en slapen en/of wakker worden aan zee) kunnen we melden dat het toch net even wat anders is dan steeds naar een motel/appartementje hoppen. Neem daarbij nogeens de onderstaande foto's en je kunt je goed voorstellen dat we dit de komende paar maanden wel gaan volhouden!

Sinds de 1e zijn we de de westkust van Auckland (de staat, niet de stad :) ) afgereden en zijn we doorgestoken naar de oostkust van Northland. Hiervandaan rijden we langs de kust naar boven om uiteindelijk in het meest noordelijke punt van Nieuw Zeeland uit te komen: Cape Reinga! Zoals het er nu naar uitziet zullen we waarschijnlijk een zondag al in het noordelijkste puntje aankomen, waarna de reis ons via de westkust van Northland weer terugvoerd naar de oostkust van Auckland en uiteindelijk de oostkust van Nieuw Zeeland :).

Goed, tot zover in ider geval het reisprogramma, maar hoe zit het dan met de foto's? Hmmm, ja eigenlijk hebben we er een beetje te veel gemaakt om allemaal te laten zien, dus hieronder dan een kleine selectie. Mogelijk later nog meer :)

Cheers!

• 10 April 2015 - 08:36

Arie En Marja:

Hoi Mannen, goed om weer wat van jullie te horen! geweldig zo'n Camper en mooie foto's daar genieten we weer van!

• 10 April 2015 - 17:09

Janita Markus:

Wat een prachtige foto's weer. Genieten !! Groetjes uit Gouderak

• 13 April 2015 - 14:26

Jan En Thea:

Hoi mannen,

Leuke foto's en we kijken inderdaad uit naar nog meer. Heel veel goede kilometers daar met jullie mobiele home. Lekker genieten van al die mooie plekjes en deze ook vastleggen natuurlijk.
    Groeten van ons.